Szanowni Państwo,
14-15 kwietnia 2023 roku w Hotelu Park Kajetany*** odbędzie się szkolenie z zakresu psychologii sprzedaży i obsługi klienta.
Szkolenie obejmuje:
- 2 dni szkoleniowe – 14.04. godz. 10:00 – 17:00, oraz 15.04. godz. 9:00 – 16:00, z przerwą na Lunch.
- Wyżywienie w postaci obiadu i kolacji w dniu przyjazdu 14.04. oraz śniadania i obiadu w dniu 15.04.
- 1 nocleg w pokoju 1 -os. lub 2 os. w Hotelu Park Kajetany 14-15.04.2023 r.
Uczestnicy szkolenia:
- dowiedzą się, na czym polega pierwsze wrażenie i nauczą się je stwarzać w bezpośrednim kontakcie,
- opanują techniki przeprowadzania analizy potrzeb,
- nauczą się diagnozować style komunikacyjne, by łatwiej komunikować się z trudnymi klientami,
- opanują zasady prezentacji i argumentacji za produktem,
- wytrenują techniki udzielania informacji podczas obiekcji ze strony klienta,
- zdobędą inne spojrzenie i wiedze na temat sposobów argumentacji za produktem,
- wypracują katalog kontrargumentów,
- opanują techniki zamykania sprzedaży i reagowania na trudnych klientów.
Warunki uczestnictwa:
- Szkolenie skierowane jest do protetyków słuchu czynnie wykonujących zawód.
- Liczba miejsc ograniczona. O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
- Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc lub do 07.04.2023 r.
- Termin płatności za uczestnictwo w szkoleniu: 30.04.2023 r. na podstawie wystawionej faktury VAT.
Cena szkolenia: 650 zł. netto/os.
Zachęcamy do rejestracji poprzez formularz:
W razie pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@gnp.com.pl